چه کنیم تا بوی عطرمان طولانی تر بماند؟
نوشته شده توسط : علیپور

 ‌‌‌عطر زنانه خوشبو

فرق این تولیدها فقط در معیار غلظت عصاره روغنی آفریننده بوهای متفاوت میباشد. واضح میباشد هر قدر غلظت عصاره روغنی در یک رایحه بیش تر باشد، ماندگاری اش اضافه خواهد بود. 


غلیظ ترین عصاره، رایحه یا این که perfume اسم دارااست با غلظتی فی مابین 40-15% خالصترین و ماندگارترین بوهاست و در عین حالا گرانترین دسته رایحه میباشد. بو و ادکلن


و آن گاه به ترتیب، Eau de Perfume با غلظتی نزدیک به 15-7% معمول ترین دسته رایحه میباشد که ماندگاری قابل قبولی داراست و به گرانی رایحه هم وجود ندارد. 


ادو دستشویی (Eau de Toilette) نزدیک به 6-1% غلظت داشته بوی ملایمی دارااست که ماندگاری متعددی هم ندارد و برای تمیدید بوی آن بایستی یک‌سری توشه در حین روز از آن استعمال شود. 


و انتها از کلیه ادوکلن (Eau de Cologne) میباشد که در واقع به عبارتی ادو سرویس بهداشتی (Eau de Toilette) میباشد، بویی ملایم داراست و ماندگاری اش نیز به عبارتی اندازه میباشد. 


در After Shave های اختصاصی آقایان کمترین مقدار عصاره روغنی بکار می رود به همین استدلال دوام بویش از سایر معدود خیس میباشد. 


چرا برخی از بوها نسبت به سایر ماندگاری بیشتری دارا هستند؟ 
کسانی که پوستی چرب دارا هستند معمولا بوی عطرشان نسبت به کسانی که پوست کم آب دارا هستند، ماندگاری بیشتری دارااست. چون پوست چرب به صورت طبیعی مرطوب میباشد و رطوبت منجر حفظ و ماندگاری بوی رایحه میشود. 


چه کنیم تا بوی عطرمان طولانی تر بماند؟ 
همانگونه که گفته شد ماندگاری بوی رایحه بسته به کم آب یا این که چرب بودن پوست، اش در اشخاص گوناگون متعدد میباشد. در رخ قابلیت در زمان روز، رایحه خویش را تجدید فرمائید. 


متخصصین ایجاد محصول ها بهداشتی پیشنهاد میکنند که بو را به پشت گوش ها و گردن خویش بزنید و مقدار پاره ای را هم بر روی پوست بدنتان به کار گیری فرمایید. با این فعالیت بوی رایحه شما پخش میگردد و سریع از میان نمی رود. یک اسپری کوچک روی موها منجر می‌شود بوی بو شما در تمام روز باقی بماند. 


چرا تمامی عطرها الکل دارا‌هستند؟ 
چون الکل سبب ساز می‌شود عطر روی پوستتان نمانده و از پوست شما متصاعد شود. فارغ از وجود الکل در بو، شما فقط کسی خواهید بود که متوجه میشوید بو زده اید. 


فرق در بین لوسیون و ژل After Shave چه است؟ 
لوسیون After Shave پوست را می سوزاند و به مسدود شدن منافذ پوست پس از تصحیح فیس یاری می نماید ولی ژل After Shave صرفا خنک کننده و مسکن پوست رخ میباشد. 


ژل گرمابه چه می باشد ؟ 
ژل گرمابه در واقع به عبارتی صابون خانگی میباشد که هم برای به کارگیری خانم ها و هم آقایان ساخته می‌شود، به خیر کف می‌کند و بوی مطبوعی روی پوست شما باقی می‌گذارد. 


چه کنیم که عطرمان دیرتر فاسد شود ؟ 
شیشه رایحه را در محل کم آب، خنک و دور از پنجره و نور و روشنایی خورشید نگه دارید؛ چون نوروفروغ خورشید منجر بروز اختلالاتی در مواد تشکیل دهنده رایحه گردیده و آن را از فی مابین میبرد. در مجموع برای اینکه شیشه بو قدمت بیشتری داشته باشد، سفارش میشود آن را مدام داخل باکس اش نگه دارید.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: